FANDOM

Eksperci Pedigree

O CENTRUM WALTHAM

(WALTHAM Centre for Pet Nutrition).

Centrum Waltham jest wiodącą instytucją naukową i ekspertem w zakresie żywienia zwierząt domowych i opieki nad nimi. Od 50 lat jako pionier i lider badań naukowych wyznacza nowe standardy na temat zdrowia zwierząt, ich samopoczucia i żywienia.

Badania centrum naukowego Waltham są fundamentalne dla MARS Petcare. Dotyczą dziedzin takich jak: odżywianie i dobre samopoczucie psów, kotów, koni, ptaków i ryb, a także tego, w jaki sposób zwierzęta te mogą pozytywnie wpływać na ludzi i ich rozwój.

Pierwsza publikacja naukowa ukazała się 50 lat temu i od tego czasu podzieliliśmy się ekspertyzą na łamach ponad 1700 publikacji, będących w aż 600 przypadkach artykułami recenzowanymi przez specjalistów. Pracownicy Waltham podczas swych projektów badawczych współpracują ze ścisłą czołówką i elitą naukową z zakresu weterynarii i żywienia zwierząt. Dzielimy się naszymi odkryciami podczas prestiżowych konferencji i cenionych wydarzeń branżowych na całym świecie. Jednym z nich jest Międzynarodowe Sympozjum Nutrition Scienses Waltham.

Waltham jako pionier jest odpowiedzialne za wiele przełomowych projektów i odkryć, które umożliwiły na przestrzeni ostatnich lat na rozwój dziedziny żywienia zwierząt domowych. Centrum, będąc w stałej współpracy z największymi na świecie instytutami naukowymi, stanowi merytoryczną podbudowę dla marek Mars Petcare takich jak WHISKAS®, PEDIGREE®, NUTRO®, TRILL®, CESAR®, SHEBA®, DREAMIES™, KITEKAT®, AQUARIAN®, WINERGY®, BANFIELD® Pet Hospital czy ROYAL CANIN.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki