FANDOM

Boo 4.jpeg
Artykuł na medal
Boo - ten uroczy piesek jest prawdziwą gwiazdą Facebooka. Podbił już serca tysięcy użytkowników portalu. Ma na imię Boo i jest zdecydowanie najpopularniejszym psiakiem na „fejsie”. Jego profil odwiedziło już ponad milion osób i niemal każde jego zdjęcie zamieszczone w sieci zbiera tysiące "like'ów". Na swoim profilu Boo zadeklarował, że jego ulubionym pożywieniem są: kurczak, ser, kwiaty i trawa. Wolny czas spędza na ulubionych zabawach i spacerach. Bardzo lubi też podobno kolor różowy… Lecz... Czy to jest prawda?... Niestety nikt nie wie, gdyż Boo jest w końcu wyjątkowym psem :)

Kim jest Boo?

Ma prawie dwa miliony fanów na Facebooku i własną książkę. Jednak Boo, bo o nim mowa, nie jest typową współczesną gwiazdą – to ośmioletni piesek rasy szpic miniaturowy (Pomeranian), którym zachwycają się rzesze ludzi z całego świata.

Psiak ma własny profil na Facebooku, gdzie jego fani wyrażają swój nieukrywany zachwyt nad puchatym czworonogiem. Wśród miłośników Boo nie zabrakło również gwiazd. Khloe Kardashian, umieściła jego zdjęcie na swoim blogu, a wokalistka Ke$ha jak tylko zobaczyła pupila internautów umieściła komentarz na Tweeterze, w którym zakomunikowała, że Boo to jej „nowy chłopak".

Dzięki wsparciu celebrytów, od 2009 roku Boo nie może opędzić się od fanek, fani podchodzą do psa bardziej praktycznie aniżeli emocjonalnie pytając np.: „gdzie Boo ma uszy?”. Ostatecznie i jedni i drudzy wspólnie stwierdzają, że pies jest słodki.

– Moi znajomi uwielbiają oglądać jego zdjęcia – zdradza właścicielka psa, która posługuje się pseudonimem J.H Lee. – Stworzyliśmy jego profil na Facebooku dla żartu – dodaje.

Kluczem do sukcesu okazało się strzyżenie, które uczyniło z Boo uroczego, puchatego misia. Choć jak zdradza właścicielka pieska, fryzura powstała przypadkowo – jego długa sierść była tak poplątana, że psi fryzjer musiał go ogolić.

– Fryzjer powiedział, że nie byli w stanie go rozczesać. Byłam rozczarowana, kiedy usłyszałam, że będą musieli ogolić Boo. Ale kiedy go odebrałam uznałam, że wygląda ślicznie – podkreśla właścicielka.

Boo okazał się na tyle atrakcyjny, że wydawcy zdecydowali się stworzyć album z jego zdjęciami „Boo, the life of the world's cutest dog”. Książka zawiera ekskluzywne fotografie, które przedstawiają czworonoga w czasie jego ulubionych czynności.

Galeria

Odwiedź galerię Boo'a!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki